Ik heb vanaf 1989 voornamelijk als Hoofd Administratie werkzaamheden
verricht in het bedrijfsleven. Ook heb ik een aantal jaren in de
accountancy gewerkt.
Vanuit de markt hoorde ik veelvuldig klachten van
startende en/of kleine bedrijven over facturen die ze kregen
toegezonden voor verrichte administratieve en fiscale werkzaamheden.
Meestal waren deze nota’s dusdanig hoog dat ondernemers zich afvroegen
waar ze eigenlijk voor werkten. Ook was het ondoorzichtig waarop de
facturen betrekking hadden.
Vaak durfden ze de accountant niet te bellen uit angst ook voor het
telefonische consult weer een factuur te ontvangen.
Tarieven
Kan dit niet anders, en kun jij niets voor ons betekenen? is tot op
heden een aan mij veelgestelde vraag.
Vanuit mijn accountancy
verleden, ben ik op de hoogte van de tarieven die worden gehanteerd en
soms is de verhouding tussen het aantal te verrichten werkzaamheden en
de factuur die daarvoor wordt gestuurd te hoog. Het ligt er uiteraard
ook aan hoe de ondernemer zijn spullen aanlevert. Is dit ongesorteerd
dan zal daarvoor meer betaald moeten worden.
Efficiënter werken
Omdat er steeds vaker een beroep op me werd gedaan, ben ik vanaf oktober 2007 mijn eigen bedrijf
gestart. Voornamelijk omdat ik van mening ben dat het inderdaad anders kan.
Ik richt me met name op de kleine tot middelgrote ondernemer en kan
helpen bij het inrichten van een administratie en stel jaarrekeningen
op tot en met het elektronisch versturen van de diverse
belastingaangiften.
Ik bezit geen duur ingericht kantoor en kan daarom
efficiënt werken tegen zeer concurrerende tarieven.
Wat echter altijd voorop staat is de kwaliteit die geleverd wordt.
Ondanks de scherpe tarieven kan ik u verzekeren dat de werkzaamheden op een hoog niveau worden verricht.
Neem contact met mij op of stuur een mail naar info@tbnadmin.nl en
ik zal u zo spoedig mogelijk
terugbellen.
Veel tevreden ondernemers gingen u voor.
Theo Broeren