Ik heb vanaf 1989 voornamelijk als Hoofd Administratie werkzaamheden verricht in het bedrijfsleven. Ook heb ik een aantal jaren in de accountancy gewerkt.
Vanuit de markt hoorde ik veelvuldig klachten van startende en/of kleine bedrijven over facturen die ze kregen toegezonden voor verrichte administratieve en fiscale werkzaamheden. Meestal waren deze nota’s dusdanig hoog dat ondernemers zich afvroegen waar ze eigenlijk voor werkten. Ook was het ondoorzichtig waarop de facturen betrekking hadden. Vaak durfden ze de accountant niet te bellen uit angst ook voor het telefonische consult weer een factuur te ontvangen. 

Tarieven
Kan dit niet anders, en kun jij niets voor ons betekenen? is tot op heden een aan mij veelgestelde vraag.
Vanuit mijn accountancy verleden, ben ik op de hoogte van de tarieven die worden gehanteerd en soms is de verhouding tussen het aantal te verrichten werkzaamheden en de factuur die daarvoor wordt gestuurd te hoog. Het ligt er uiteraard ook aan hoe de ondernemer zijn spullen aanlevert. Is dit ongesorteerd dan zal daarvoor meer betaald moeten worden.

Efficiënter werken
Omdat er steeds vaker een beroep op me werd gedaan, ben ik vanaf oktober 2007 mijn eigen bedrijf gestart. Voornamelijk omdat ik van mening ben dat het inderdaad anders kan. Ik richt me met name op de kleine tot middelgrote ondernemer en kan helpen bij het inrichten van een administratie en stel jaarrekeningen op tot en met het elektronisch versturen van de diverse belastingaangiften.
Ik bezit geen duur ingericht kantoor en kan daarom efficiënt werken tegen zeer concurrerende tarieven.

Kwaliteit
Wat echter altijd voorop staat is de kwaliteit die geleverd wordt.
Ondanks de scherpe tarieven kan ik u verzekeren dat de werkzaamheden op een hoog niveau worden verricht.

Neem contact met mij op of stuur een mail naar info@tbnadmin.nl en ik zal u zo spoedig mogelijk terugbellen.
Veel tevreden ondernemers gingen u voor. 

Theo Broeren